جشن 35سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در زوز خانه ای پوریایی ولی دانسفهان

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

يوم اللّه 22 بهمن، يادآور معجزه "ايمان" در مصاف با قدرت هاي مادي است. 22 بهمن، يادآوري تجلي حكومت «الله» بر روي زمين و روزي است كه برنده ترين سلاح معنوي يعني "ايمان"پيروزي آفريد. يوم الله 22 بهمن، يادآوري رشادت ها و شهادت طلبي هاي ملتي منسجم و خداجوي كه پيرو ولايت و رهبري بوده و با ايثار خون خود ثابت كردند كه "خون بر شمشير و حق بر باطل پيروز است."
روزي كه كلمه توحيد در وحدت كلمه به دست آمد و در نتيجه اعتصام به «حبل الله» رژيم ستمشاهي دوهزار و پانصد ساله طاغوتيان به قعرتاريخ سپرده شد و ثابت كرد آواي "الله اكبر" از رگبار مسلسل  قوي تر و نيرومندتر است. 22 بهمن پيش از آن كه حكايت از پيروزي ملت داشته باشد گواه كارآمدي انديشه ديني و نقش مؤثر ايمان و باورهاي ديني در پيدايش حركت هاي فراگير و بنيادين اجتماعي بود. امام امت قدس سره از 22 بهمن همچون 15 خرداد، 17شهريور، 12 فروردين و ... به عنوان "ايام الله" ياد كرده و درباره چنين ايامي فرمود: "برملت شريف ماست كه اين ايام الله را كه هدايايي از عالم غيب ربوبي است  با جان و دل حفظ و با چنگ و دندان نگهداري كنند."

پيروزي انقلاب اسلامي ايران در بيست و دوم بهمن سال 57 زمينه تحول آفريني گسترده‌اي را در جهان اسلام فراهم نمود به طوري كه از آن عنوان يك زلزله تاريخي در جهان ياد مي شود. مقابله‌هاي صورت گرفته با آن در طي 35 سال گذشته، همگي نشان‌دهنده عمق نفوذ شعارها و اهداف انقلاب در جاي جاي منطقه و نيز جهان بوده است. در اين راستا حضرت امام خميني (ره) از نخستين سال هاي آغاز مبارزه عليه رژيم پهلوي بر اتحاد مسلمانان جهان و مبارزه با حاكمان ستمكار در كشورهاي اسلامي تاكيد داشته است. بي شك تحقق بيداري اسلامي در منطقه يكي از نتايج و ثمرات انقلاب اسلامي است كه بنيانگذار كبير انقلاب آن را پايه‌گذاري نمود. تاثيرات انقلاب اسلامي اگرچه با تاخيري به ظاهر سه دهه‌اي در منطقه آغاز شد، اما تحولات مربوط به لبنان و فلسطين و آرمان‌خواهي ملت‌هاي مظلوم منطقه از همان ابتدا هويدا شد و امروز اين نتايج به بار نشسته است.
و اما ملت مسلمان ايران فردا 22 بهمن در سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خود نه تنها براي حفظ و حراست از اين انقلاب به ميدان خواهد آمد، بلكه براي پشتيباني از آرمان ملل مسلمان به پاخاسته نيز حضوري مضاعف خواهد داشت.
 
در قیامت از نعمتهایی که به ما ارزانی شده سؤال خواهد شد و بزرگترین نعمتی که خداوند به ما ارزانی داشته نعمت انقلاب اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی است. در آنجا از ما خواهند پرسید که برای این انقلاب چکار کردیم. آیا با دشمنان انقلاب دشمن و با دوستان آن دوست بوده ایم یا نه؟

بخشی از وصیت نامه دانشجوی شهید، اسد ا... حاجی خانی رودسری

سفارش من به دوستانم این است که تمام عمر خود را در راه انقلاب صرف کنند.

دانشجوی شهید سعید غضنفری

 

پروردگارا!

به مردم ما تقوی بیاموز تا در انبوه مسئولیت نلغزند و بتوانند انقلاب اسلامی را جهانی نمایند.

دانشجوی شهید حجت الله لونی

 

تداوم انقلاب و مقابله با توطئه های بعدی در گرو مبارزه با نفس یا جهاد اکبر است.

دانشجوی شهید سعید غضنفری

 

انقلاب اسلامی تنها با معنای اسلامی بودن آن است که پایدار خواهد ماند

و لازمه این مهم، رهبری نمودن آن به وسیله روحانیت اسلام است.

شهید علیزاده

انقلاب اسلامی تنها با معنای اسلامی بودن آن است که پایدار خواهد ماند

و لازمه این مهم، پیشتاز بودن و رهبری نمودن آن به وسیله روحانیت اسلام است.

شهید غلامرضا علیزاده

هیچگاه در برابر خدا احساس خستگی نکنید

و بدانید جنگ ما با ابرقدرتها و شیطانهای جهان تا ظهور امام زمان ادامه دارد. 

شهید محسن صابریان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 22 بهمن 1392برچسب:, | 20:9 | نویسنده : عاشق خدا |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.